Friday, June 11, 2010

sahabatSEJATI aka BFF




tiap manusia mesti m'punyai shbt..

apa yang anda mengerti mgenai sahabat sejati ?

sahabat sejati adalah seseorang yg salu m'dmpingi shbt'y,

tdk kre susa atau senang..

sering b'sama mnyelesaikan mslh.

sering b'kongsi sgla kgmbiraan dan ksedihan..

bgtu juge saya..

saya rsa b'tuah krna masih m'punyai shbt yg sntiasa mnyokong,

m'bntu saya dlm apa jua keadaan..

sering b'sama dikala saya menangis x mmpu mnyelesaikan mslh add math..

m'dpt mrkh yg terok dlm sbjek 'killer' saya..

membuatkan saya tersenyum ketika dilanda kesedihan..

mereka inilah antare kekuatan saya selama ini..

saya bahagie~


nurul atika basiran
17 april

shbt terbaik saya

salu ade ngn saya susa senang
salu menghiburkan saya

byk bg support kt saya
lmbg frnshp kami ; RING !




intan amalina sharuddin
16 oktober
dy sering m'jadi kerinduan saya
juge byk m'beri support
m'jadi teladan yg bek utk saya


noraliyah kadri
25 julai
bijak mnyelesaikan tugas
sgt tenang dan cool (:
dy juge sering m'jadi kerinduan




siti nurmaisara mohd kidir
19 jun
dy saya panggil 'sys'
sgt byk m'beri idea baru
ceria sometimes moody
sys yg manje (:




parha wahida sairi
14 september
sering tersenyum
dan m'buat saya tersenyum
agak mnje tp matured !
best dressing award (:



noor sofiah yusak
21 feb
gile gile crew
menemani di kala ksedihan
kwn aka spupu



saidatul hasanah mohd johari , noor zulaikha shamsudin , faezafiratunnur mohd fauzi
1 okt , 13 apr , 15 nov
gelagat mereka sgt mghiburkan




ismail solehin ibrahim
29 jun
sgt berdedikasi
byk m'beri dorongan pd saya
m'jge hbgn p'shbtn dgn baik




ahmad syahid mohd rahim
19 julai
waa ! sgt mghiburkan
pemandu jelita saya (:
pemberi idea terbaik



shahrul anuar abd aziz
7 jan
sgt sporting !
banjarian (:
b'sikap terbuka




jadi sudaa taw siape mereka ?

yeah ! mereka kwn terbaik saya..

mksud saya , yg sering b'sma saya..

terima kasih ya tuhan krna m'berikan mereka pd saya..

No comments: