Sunday, March 11, 2012

Aku dilamar ?

Ahaa , Berdebar - debar ~
Aku dilamar ? Yupp , nih cerita benar !
Tapi buat mase skg aku tak bersedia lagi sebenarnye .
Ape yang ade pade aku ?
Hmm , mungkin elok jikalau aku terima . Kan ?


Haihhh -.-  Bak kate orang , Practice make perfect !
Begini kisahnyaa ..
Pada pagi sabtu yang hening , tetibe ma ade ckp sesuatu yang buat aku tersengih .
Tapi , disamping tu aku berfikir .

Ape sehhh . Secara tibetibe jekk .
Tapi serius tak penah dapat lamaran camni . It's my first time !
Oke laa , Ma yang start ..
Ma tanye camni , "Ayang nak takk jadi mama angkat Qiesha ?" 
( Qiesha tuu , adalah baby comel anak kpd kawan Ma )
Hehe , tak ke tetibe tu namenyee ? Haihh .
Ahaa , tp sampai skg masih belom buat keputusan .
Hmmm , kat bawah nih ade pic baby montel tuu .








Alololoooo , tapi awak sangat comel laa sayang !
Haihh -.-



Sekian ~





4 comments:

Cik tikah said...

comel ya amat!

Qyla Azhari said...

Hehehe :) Kaan ? Memang sangat comel ~

azah said...

comel cam qyla..:)

Qyla Azhari said...

Hehehe :) Comel kaan ? Geraammm !