Thursday, February 14, 2013

Great time wif Gegels Hot Buddies !

Assalam semua .
Yupp ! Aku akui ! *tetibee jee :)
Memang betol ape yang orang cakap , hubungan kengkawan tuu rase lebih bermakna bile kite menginjak ke alam dewasa . Remaja adalah sesatunyaa masa yang terbaik untuk kita spend mase lelebih dengan kengkawan . Yupp, exactly ! Aku taww bukan senang nak dapat quality time dengan kengkawan lagilagi bile memasing dah further study ke stage degree , master , phD and so on laaa .

Haihh -_- tapi ape pon kena redha laa . Ni sume suratan takdir . Yee dakk ? Rindu nak bercerita pasal hostel , pasal senior junior , pasal cikgu cikgu , pasal putera yang gantengg *konon . HAHA . Memacam laa bile dah berjumpe , memasing taknak kalah sound mulutt . Memekak tak kire laa kat mane pon berada . Orang sekeliling pon pelik tengok kami tapi ape dayee tempoh mase yang agak lame kami tak jumpe , thats why laa riuh rendah jadinyee . Sorry laa makcik pakcik , jangan pelik sangat tengok kami yeee :')



Ceria kann ? Warna warni hot buddies !

Teringat pulak aku insiden ni , bole pulak sorang makcik tuu tanyee aku . Lebih kurang cenggini laa bunyinyeee .

Makcek ; Ehh korang ramai ramai nii dari manee ? Sekolah ? *sambil sengih dok tengok aku .
Aku ; *dengan rase pelik bin ajaib . Tak laa , kami dari dalam ke luar .
Makcek ; -_____- *terdiam
Kengkawan yang lain ; *mukaa blurrrrrr plus plus

Dorang ni sume ingat aku bajet kenal dengan makcek tuu , yelaa tak semena mena die tegur kan . Padahal aku tak kenal pon die . Ape laa naseb , mungkin makcek tuu ingat aku tengah bawak anak anak murid aku g  lawatan sambil belajar kutt . Mungkin -__- HAHA , laka laka jelaaa . Anywayy , Hot Buddies nii pada asalnyaa ade 23 orang ahli tapi kami tak penah gather reramai sampai laa jumlah tuu cukupp . Day by day , usia makin meningkat and kami jarang berjumpa ramai2 antara satu sama lain .

See the 3  picture above , tak penah cukup pon :(

Satu hari nanti ... Mungkin -__- Bile ? Tak pasti . Mungkin mase kami ade baby sorang satu , ataupon mase tengah sarat memasing . Alahaii suweetnyee ! Haaa , ni idea ramai . Jom kita tubuhkan Hot Buddies Jr untuk anak anak kita ! Bolee laaa kita turunkan hubungan kawan ni dekat dorang . Kan ? Bia dorang jadi sweet macam kita sumee :')

Haa korang engat lagii tak jumlahh sebenar Hot Buddies ? Ce kire ce kire .. Rase macam ramai kan ? memang pon . Exactly ! Nanti japp aku carik balekk total sumee ..


Fuyohhh ! Ramai jugak tuuu :') Ni laaa mase mule mule Hot Buddies ditubuhkan , ingat tak korang ? Ramai kan ? HAHA , then tak lame lepastuu kite sume pecah pecah . Ade yang pindah so tambah ahli baruu gantikan yg hilang tapi tetap dalam list HB . Weee , that's why laa aku rase macam susah laa nak satukan kita semua :')

A day to remember : 15 November 2007

Ahaa korang , engat tak time kite nak g sekolah confirm kena kire ahli dulu cukup ke tak then baru gerak g sekolah . Engat tak ? Engat tak ? Kena denda buat "road run" sebab datang lambat kat sekolahh . Kena denda dgn teacher Z sebab SODORM ? Angkat pasu , ketuk ketampi sampai tekentot . Haa engat tak ? Engat tak ? Ummi yg suka panggil nama penuh , haa engat tak ? Haha , tak kena dengan gaya laa , muka sopan tapi ade 'rock' disebalik kita :')



Dingdongbell , saluu buat onar buat bising buat kepala cikgu dan warden jadi tingtong . Tapi , banyak kenangan kite mase stay hostel . Yee dak ? Haha , tapi best . Kenakalan adalah memori ! Terpahat dalam sanubarii . Orang lain tak rase ape yang kite rase  :') Bile tibe 1hb Ogos Hot Buddies antara yang kelam kabut nak buat event . What for ? Hehe , FRIENDSHIP DAY ! 


Tadaa , see ! HAHA , memang laa half sebab terpampang something yang tak patot aku tunjukkan . Tapi waktu ni memang cukup 23 orang . Serius ! Halahaii -__-

Hope semua ni akan jadi kenangan terhebat untuk aku dan kengkawan yang lain .

Kasih tak terucap dikala hati berbicara rasa rindu :D


Sekian .








pss ; mungkin pembaca akan rasa annoying bile aku asek cite pasal hidup aku tapi .. err .. aku punye suke laa belog aku . Kih kih kih :D

No comments: