Wednesday, August 28, 2013

Zaman senior Part 1 -__-

Assalamualaikum kehadapan blog yg kusayangi :)
Ahaks ! tinggal beberapa hari je lagi aku and kengkawan aku yang lain bakal menamatkan zaman kami yang senior mior kat kolej tuu . Alahaii , sedih suka sedap tak sedap sume begaul perasaan ni haa . Ishh . Risau nak exam final , gundah memikirkan dapat keje kat hospital mane , result lagi , mase depan lagi .. Banyak laa nak pikir . Haihh seseram sejuk badan ni haaa .

Tapi orang kata , normal laa kan ade rase cenggini . Lau tak bukan nusie yee dak ? LJM makin hampir , tapi kengkadang aku rase aku tak serius pun study . Ya Allah , nape laa mood terbang sane sini . Mulut menyebut nak A , nak cemerlang tapi perbuatan takde -__- Semua kenangan antara aku dan kawan kawan lain dahh aku rakam , untuk memori mase depan :)


90 student G42 with our mami , Madam Nurul . 
mmuuuaahhh !




Erkkk senior katenyaa .. Happy sangat tuu flying flyingg -___-
Ish ishh ..

Sekiann :)


No comments: