Saturday, September 21, 2013

Done My Diploma .

Assalamualaikum ..
Tanggal 19 September 2013 tamatlahhh sudahh pengajianku selama 3 tahun sebagai student nurse . Ya tuhanku , 3 tahun yang telah memberiku banyak erti kehidupan , erti mematangkan diri , erti persahabatan :) Terlalu banyak memori ! 

Sebaknyee rase hati ni bile nak tinggalkan alam kolej nii . 3 fasa yang penah aku lalui dan kesemua itu MENYAKITKAN ! Alam sekolah menengah , alam PLKN , dan sekarangg .. Alam kolej .. Nak melalui fasa perpisahan tuu laa yang paling tak sanggupp -___-


Dari zaman hingus hingus tak kenal sesama sendiri , tak tahu medical term .. Sesama bejuang ade rase nak majukan diri . Pergi dan balek posting , merantau ke seluruh negeri demi mencari pengalaman dan kehidupan sebagai seorang nurse . Yupp aku bangga dengan kerjaya ku . Dapat berbakti dan membantu orang di sekelilingku yang memerlukan bantuan dari seorang nurse :)












And .. Our last memories ! Thanks kawan atas segala kenangan kita . Akan ku semat baik baik dalam hati segala galanya . Doa kejayaan kita bersama , doa lulus cemerlang untuk result Lembaga Jururawat Malaysia :)
Semoga kita jumpa lagi di lembaran lain .
Sekian .







No comments: