Friday, September 18, 2015

Bahagia!

Assalamualaikum ..





uhukk! uhukkkkkk! behabukkk gilaaaa blog -_-"

Rasenya hampir setahun dah tak update langsung blog. Busy kenmain kennn
Hiks ekceli nak off dah blog nii tapi kan, sayang pulak .. Kat sini laa aku memula belajar untuk menaip lebih laju. hihi
Kat sini jugaklahh belajar cemane nak jadi kreatif dan berseni dalam penulisan.

So ..

Just nak share alhamdulillah kehidupan aku sekarang lebih baik dan bertambah baik.
Bahagia dan semakin membahagiakan. Cuma, terkadang Allah mengingatkan diri aku supaya lebih belajar menghargai seseorang tu bila dia berada depan aku. Dan, bila Allah tarik nikmat kebahagiaan tuu.. sakitt sangat rasanyaa. Bermacam nikmat Allah bagi pada aku. Aku semakin belajar menghargai erti sebuah kehidupan.



Sekian.


No comments: