Saturday, August 10, 2013

Happy Eid 2013

Assalamualaikum semua :)
Yupp , sedar tak sedar dahh rayaa dahh nii , dah 4 syawal dah punn :)
Alhamdulillah , aku masih ade kesempatan untuk merasai raya tahun ni lepas sebulan berpuasa .
Mungkin dah tak semeriah mase kecik keciik duluu . hehe , semua nak baru dari tudung , baju kasut dan sebagainye laa . Tapi bile dah besar camni , dah menginjak ke alam dewasa aku dah tak kesah camne persiapan untuk diri aku . Asalkan cantik dan kemas , that said .

Yelaa dah takde nak excited kutip kutip duit raya sane sini . Err masalahnye memang dah tak dapat pon -__- dah besaa katenyee . hehehe . Cukup laa dengan menziarah untuk mencari keberkatannya , bak kata mak . So , tahun ni just dapat beraya 3 hari ajee , yelaa aku tengok tradisi raya skg dah tak macam dulu dulu . Skg ni rase macam seminggu je raya then semua dah tak rase raya dahh . Sibuk kejar matlamat hidup memasingg -__- Dulu dulu kann , lau sebulan sebulan laa kutip duit raya . Bestnyee ! Hehe :D Tu semua kisah duluu kan .. Tahun nii aku sedondon dengan adek :) mak pulak same colour dengan ayah :)


This year tak rajin sangat buat kuih raya , kek raya or biskut raya . So ade satu jee buat , tu pon request dari adekk . Akalau takk memang tak kuasa akak nak layan tawuuu ! banyak lagi keje lain kena settle , yelaa skg kan dah senang , tunjuk tunjuk dah siaappp ! Hehe :) Raya tahun ni macam biase laa , balek kampung meziarah nenek nenek yang masih tinggal . Tu jelahh , yang lain buat baraan sendiri laa nak jumpe kengkawan kan :)


Takpelah mungkin aku kena lupekan semua kisah seronok beraya . Now ! Ade lagi mission lagi penting dari ini , iaitu BIG FINAL EXAM . Omg omg , sedaa diri qylaa ! LJM waiting -__-  then habesss ! Tak saba nak habes tapi memory dgn geng kawan tu tetap yg terbaikk !

K laa , tu jelaa kisah raya aku tahun nii . See u !

Sekian .

*mood : Exam exam exam !






No comments: