Monday, August 5, 2013

Bakal berpisah ?

Assalamualaikum semua :)

So , harini merupakan 5 Ogos 2013, bersamaan 28 Ramadhan 1434H laa ! OMG serius laa ramadhan bakal meninggalkan kita semua . Ya Allah , cepatnye mase berlalu . memang tak sedar , taw taw dah penghujung ramadhan , rase taknak raya nak ramadhan ajee tapi apekan daya hidup kena teruskan , masa terus berlalu dan peperiksaan Lembaga Jururawat pon makin hampir !

Sempena hari baik , bulan baik . Aku bersyukur masih diberi peluang oleh Allah untuk bernafas , untuk meneruskan perjuangan sebagai hamba Allah dan hari ini , genap 21 tahun usia ku :)
Berbagai dugaan , dan pengalaman selama 21 tahun ini yang telah aku lalui . Pahit manis kelat tawar sume ade laaa , yang penting aku sentiasa bersyukur kerana dikurniakan family dan kawan kawan yang sentiasa ade disamping aku tak kira susah atau senang  .
Aku mengerti tak semua orang mampu menerima perangai atau sikap orang lain , tapi kadangkala kita perlu untuk menerima :) kita hanya manusia biasa yang tak lari dari melakukan kesilapan . err jadii , try to accept others people ~

Hope kehidupan aku akan datang lebih bermakna dan lebih diberkati Allah . Bahagia dengan family dunia akhirat . Mendapat ruang pekerjaan serta rezeki hasil perniagaan lebih baik dan luass . Dan dikurniakan jodoh yang bertepatan denganku . Aminn ~


sekadar hiasan*

Sekian .



No comments: