Thursday, November 21, 2013

Multi Tasking .

Assalamualaikum wrh wbt .

Multi tasking . Tajuk penulisan kali ini . Aku amat mengagumi manusia manusia yang mampu menjadi seorang yang multi tasking ini . Sesungguhnya banyak kelebihan dan kebolehan yang bisa kita pelajari .

Orang yang aku sangat aku kagumi , semestinya ibu :)
Beliau seorang ibu , isteri , guru dan merangkap guru besar disalah sebuah sekolah agama , surirumah , tukang masak , jururawat... Ya Allaahh ! Tak tersenarai habes segalanya yang baik buat ibuu . Terimaa kasih Ya Allah kerana menganugerahi aku seorang ibu yang penyayang dan bertanggungjawab .

Disebabkan itu dan beberapa tokoh Islam yg aku amat kagumi seperti Saidatina Khadijah , saidatina Aisyah membuatkan semangatku dari zaman sekolah menengah ingin melakukan apa yang orang lain boleh lakukan . Mencuba dalam pelbagai bidang . Mendalami tentang sesuatu ilmu yang aku minati dan sebagainya .

Berdoa dan terus berdoa agar langkah ini diredhai . Multi tasking , impianku .

In shaa Allah .

Sekian .


No comments: