Friday, April 11, 2014

Perasaan.

Assalamualaikum. Lame tak update blog. Haihh kesibukan melanda diriku.
Maklum laa, alam pekerjaan yang penuh cabaran ini.
Actually, aku just nak berkongsi apa yang aku cuba fikir dan rasa sekarang.
Happy! Yupp, perasaan tu yang sedang melanda aku sekarang.
Bukan mudah, setelah aku lama menyepi dari indahnya perasaaan ini.
Pernah tak anda mengalami perasaan suka sayang tenang bila bersama seseorang?
Haihh berat untuk aku akui, aku sedang alaminyaaa!
Waktu ini, ketika ini aku sedang menaip sambil melihat seseorang yang tenang.
*aku tersenyum bahagiaa
Dan sebenarnya aku tak pasti apa yang bakal aku alami seterusnya. Adakah aku bakal mencipta takdir aku lagi dan lagii? *tunduk mengeluh
Aku sendiri tak pasti dengan perasaan ini. Hmm.
Aku hanya mampu berdoa dan berusaha menjadi dan mencari yang terbaik untuk aku. Yang setara dan sesuai dengan aku. Semoga ada pengakhiran yang baik untuk aku.
Aku sendiri tak sabar untuk itu! Can't wait!

Sekian.


No comments: