Thursday, May 1, 2014

2 bulan yang mengujakan.

Assalamualaikum semuaa.
untuk kali ini aku lebih selesa untuk berkongsi tentang pengalaman kerjaku selama 2 bulan yang mengujakan ini. hehe yekee? haruslahh!
well walaupun baru 2 bulan kerja, so far memang okey dan tiptop laa dari segi suasana kerja, staff kerja semua. semua all is well laa :) imma happy girl!
nak cite pengalaman attend case tak laa hebat sangat aku nii. cume, bole laa nak adapt sesikit walaupun tak sepower orang lain. tak sepower senior yang dah keje betaun taun tuu.
takpee, kutip pengalaman slow slow. yee dakk?
sebagai staff a&e nii kena hebat skill dan kecekapan laa. baru laa akan dipandang. err cuma stok stok lampi macam aku nii payah sikit laaa. hehe.

anyway aku happy laa selama kerja kat sini. tempat pertama aku carik pengalaman kerja dan jugak carik calon suami. opsss? hehe mane laaa tahu kan. gosip gosip sekarang ni jadi kenyataan. untungg badann wehh!

Yippeeeeee! haha


Sekian. Mood : happy katekoo!



No comments: